علی آباد ما

زیر مجموعه پایگاه مجازی میبد ما

علی آباد ما

زیر مجموعه پایگاه مجازی میبد ما

علی آباد ما

به روزیم... گاهی... نه همیشه... ولی هستیم

ادم همیشه باید قدردون باشه، همیشه از اونایی که براش یه خوبی کردن تشکر کنه و براشون دعا کنه که بتونن موفق تر عمل کنن! مخصوصا از دولت فخیمه یازده و بیست و پنج صدم (یعنی دولت یازدهم و یخورده از دوازدهم) هم باید مچکر بود، که نه تنها مدیریتمون کرده، بلکه رکوردهای خلقت خدا رو هم جا به جا کرده، یعنی یه جورایی دو سه تا جلد کتاب گینس رو فقط خودِ خودش می تونه تالیف کنه !؟

یه نمونش توی مسئله زائیدنه !!! فکر کردین شوخی می کنم؟ نمونش زائیدن دام های شهر ندوشن توی میبد برای اولین بار توی پائیز هست! این اولین باره اتفاق داره می افته و اسناد و مدارکش هم موجوده و حتی اجازه گرفتن آزمایش دی‌ان‌ای هم دارین که براتون ثابت بشه! حالا شاید افاضه کنین که این یه چیز عجیب اما عادیه و می تونست هر زمان دیگه ای هم اتفاق بیفته؛ ولی من میگم چرا دقیقا بعد از رکورد زدن قیمت گوشت باید این اتفاق بیفته؟! یعنی دولت نقشی نداشته تو این قضیه؟ من که می گم داشته، یعنی یه جورایی غیر مستقیم کاری کرده که گوسفند هم فهمیده باید برای رهایی دامدار بیچاره از مشکلات، زایمان خارج از نوبت کنه! البته این توی مرغ ها هم صدق کرده این دوره، یعنی محاله شما در حال پختن نیمرو ندیده باشین که مرغ ها هم تخم هاشونو کوچولو گذاشتن که سود فروش دونه ای رو نصیب صاحباشون کنن!

حالا اینارو می تونین توجیه و انکار کنین؛ زایمان "حمید فرخ نژاد" رو چی جواب میدین؟! ایشون مستقیما دولتو مسئول زائیدن خودش زیر ده هزار دلاری که واسه خونوادش میفرسته، دونسته! هم جنسیتش، هم مورد زائیدنش، هم علت زائیدنش و همه چیزهای دیگش داره نشون میده که دولت یازده و بیست و پنج صدم نقش اساسی داشته توی این موضوع! تازه ایشون هم از اون حامیایی بوده که برای این اومدن این دولت زحمت کشیده!

حالا همینو تعمیم میدیم به همه جامعه، وقتی زیر ده هزار دلار آدم میزاد، میخواین اون کارگر و کارمند بیچاره که سه شیفته کار میکنن و آخر برج چند دلار ناقابل میگیرن، نزان؟! حتماً میزان، چند قلو چند قلو هم میزان؛ دیگه اونایی که بیکار و دربدر و کارتن خواب و بیمار و بی سرپرست و ... هستن که مطمئناً سر یکی از همین چندقلوزائیدن ها یا به رحمت ایزدی رفتن و یا قراره همین روزها برن، البته اینکه بیشترشون زنده‌ان برمی گیرده به اینکه دولت فخیمه شاید بتونه تخم مرغ رو با قیمت مرغ بفروشه و گوشت گوسفند رو بیاره روی قیمت نجومی و ...؛ ولی نمی تونه "هیچی" رو گرون کنه و این دلیلی هست که اون بیچاره فقیر که "هیچی" گیرش نمیومده بخوره و شکم زن و بچش رو سیر کنه، الانم با همون قیمت قبلی "هیچی" رو تهیه می کنه و به مشکلی نمی خوره، حتی حباب های دست ساز قیمت دلار هم نتونسته "هیچی" رو گرون کنه!

«حالا یه دنباله ای هم داره این متن، که حالا ... هه هه ... حالا دیگه اونو نمیگم !!!»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی