علی آباد ما

زیر مجموعه پایگاه مجازی میبد ما

علی آباد ما

زیر مجموعه پایگاه مجازی میبد ما

علی آباد ما

به روزیم... گاهی... نه همیشه... ولی هستیم

در همه شهرهای توریستی و تاریخی جهان، مهمترین کاری که برای جذب سلیقه های متفاوت به این اماکن انجام می گیرد، خدمات رفاهی حاشیه این اماکن است.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، به علت اینکه میهمانان غریبه ای که چه از مسافران نوروزی باشند و چه از توریست های خارجی، سطح برخوردشان با مکانی که به ان سفر می کنند، همین ابنیه تاریخی و یا مکان های تفریحی هست و اصولاً به دیگر مکان های شهر سری نمی زنند، و این اتفاق می طلبد که توان بیشتری برای ایجاد اماکن لازم و ضروری از جمله سرویس های بهداشتی تمیز و مرتب و همین طور اماکن تفریحی و استراحتگاه های مناسب در کنار این ابنیه درست و مهیا شود.

متاسفانه در شهرستان میبد، کیفیت در این زمینه فدای کمیت خوبی شده است که خداوند نصیبمان کرده است. اصولا حواشی اماکن تاریخی و توریستی شهرمان، آن طور که باید ساخته و پرداخته یک بازدید دلچسب و استراحت خوب و بی حاشیه نیست.

این مسئله خاطره بدی را در ذهن مسافران نوروزی به جا می گذارد که در آینده می تواند معرف بدی برای مردم و شهر ما باشد.

یکی از این حاشیه های تلخ در کنار مجموعه شاه عباسی میبد اتفاق می افتد. مسافران زیادی که با شنیدن صدای اذان راهی مسجد کنار کوی یخچال می شوند، با درب های بسته سرویس های بهداشتی حسینیه علی اباد مواجه می شوند و تعدا زیادی از انها قید نماز جماعت اول وقت را می زنند.

خبرنگار میبد ما در برخورد و گفتگو با مردمی که میهمان شهرمان بودند، نارضایتی زیادی را شاهد بوده که حتی باعث خجالت زدگی چند تن از همشهریانمان نیز شده است.

متاسفانه این روزها مسافران نوروزی در چشم برخی فقط طعمه ای دیده می شوند که روی چگونگی کسب درامد روی انها حساب باز شده است و کمتر به نیازهای آنها در جایی که قرار است بازدید کنند توجه می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۶
............. .....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی